Zpomalte a budete zase růst a sílit

Pomalu spouštějte, abyste fixovali svaly a tím zvýšili své zisky. Proč?

Zpomalte a budete zase růst a sílit_HIGHPROTEIN_článek

Pokud jste dosáli stropu v růstu nebo síle, pak je načase přehodnotit své excentrické provedení pohybu u cviků. Záporná (spouštěcí) část opakovaní má mnohem větší potenciál růstu než zdvihová část. Ale to není jediný přínos při použití pomalých a řízeních opakovaní.

Zde je důvod, proč velká část lidí nemá ráda používaní pomalejší negativity - protože jsou nuceni snížit zatížení (váhu). Ale pokud to zkusíte, za několik týdnů zjistíte, že zvedá stejné váhy jako předtím, ale teď jsou svaly mnohem déle pod napětím. To znamená větší růst. Takže buďte trpěliví.

Ani růst není jediným přínosem při použití pomalejších opakovaní. Když použijete řízené excentrické opakování prakticky pro jakékoli cvičení, přirozeně se posunete k lepšímu mechanickému postavení a zapojíte s ním další zástupce. Takže pokud se při výtahu cítíte trochu "vypnutí", zpomalte negativní část cviku a to vám dá nějakou zpětnou vazbu, pokud jde o správnou cestu odporu.

Pomalé, řízené negativní opakování vás nutí abyste odložili ega. Pomohou vám, abyste se soustředili na to, co právě cvičíte (mind-muscle connection). A pomohou vám zdokonalit techniku vašeho pohybu. Pokud potřebujete zvýšit růst nebo sílu nebo technickou korekci, jednoduše zpomalte.