5 základních kroků úspěšného tréninku

Dosažení cíle nebo výkonu je více než série, opakování a cvičení. Zde je návod, jak správně uvažovat o tréninku.

5 základních kroků úspěšného tréninku_HIGHPROTEIN_článek

Existuje pět kroků, které vám pomohou vytvořit duševní houževnatost a dosáhnout jakéhokoli cíle:

1. Sepište si "poslání"

Vytvořte si poslání, která vás bude držet na správné cestě. Udělejte si čas, abyste zvážili vaše "proč". Máte-li silný důvod, překonáte cokoliv. Uvědomte si důvod svojí mise a opakujte si ho během tréninku. Pokaždé, když zapochybujete o své motivaci nebo pocítíte, že chcete přestat, zopakujte své poslání.

2. Pozitivní postoj

Každý den probíhá dialog ve vaší mysli. Tyto myšlenky jsou obvykle směs vnějších podnětů a vaše přesvědčení o sobě. některé budou negativní. Chcete-li rozvíjet duševní houževnatost, musíte se soustředit na ty, se kterými se cítíte lépe. Dlouho budete hledat úspěšného člověka, který to nepraktikuje. Pokud si myslíte, že něco nedokážete, tak to prostě nedokážete. A to my nechceme!

3. Použijte pozitivní "self-talk"

Buďte svůj vlastní trenér. Mluvte samy o sobě ve druhé osobě s prohlášením, jako je: "Dělám pro to vše, co můžu?" Může to vyvolat další špetku motivace, kterou by skutečný trenér poskytl. Umožňuje vám také řídit, jaký druh povzbuzení potřebujete. V určitých scénářích můžete lépe reagovat na jednu radu než na druhou.

4. Dostaňte se do "klidu"

"Mysl je dál než tělo." Prvotřídní sportovci reagují na stres se sníženou aktivitou mozkových vln, která je podobná meditaci. Průměrná osoba reaguje na stres nárůstem mozkových vln, která se podobná panice (stresu).

Jedná se o příklad toho, jak se dostat do "klidu" - stav chladné hlavy, který člověku umožňuje pracovat optimálně i za vyhrocených podmínek - může mít velký vliv na výkon. Dosažení tohoto stavu a udržení se na něm navzdory rozptýlení, bolesti i vlastním instinktům, které vedou k sebepoznávání, je podstatou duševní houževnatosti. Nezapomínejte trénovat i hlavu.

5. Použití vizualizace

Něž nastoupíte pod činku na dřep nebo se přichystáte na mrtvý tah, vaše nastavení by mělo být duševně hotové. Představte si, jaké kroky budete provádět, abyste provedli správné opakování vašeho cviku. Jak vaše tělo bude vypadat, když se budete hýbat. Projděte si to postupně v mysli. Přemýšlejte o tom, jak se budete cítit. A protože už jste vše provedli v mysli, jediné co musíte udělat, je opakovat to tělem.