Jak použít svaly k porážce problémových partií?

Stále stejné sny, které sleduji ve svém okolí - ztrátou hmotnosti k lepšímu tělu. Mám lepší nápad. Soustřeďte své zaměření na zisky!

Jak použít svaly k porážce problémových partií_HIGHPROTEIN_článek

Když ženy i muži říkají "hubnu", toto jejich celoživotní poslání neodráží, jak konkrétní jsou jejich cíle. Každý dobře ví, kde chce zhubnou: boky, abs atd.

Myšlenka, že můžete přesměrovat tukovou ztrátu na jednu oblast - je do značné míry přijímána jako mýtus. Ale to neznamená, že nemůžete udělat nic, abyste pomohli svým problémovým partiím. Co třeba tohle: Strategickým přidáváním svalů můžete změnit své tělo a přiblížit se k vaší ideální postavě. Prvním krokem, jak se tam dostat je přestat sledovat váhu, jako měřítko pokroku.

Může být obtížné pro ženy i muže nesledovat váhu (i mě to trvalo). Ale abychom se stali opravdu zdravými, musíme prostě přestat bít otroky váhy, která řídí náš život. Nemusíme vždy ztrácet váhu, abyste vypadali lépe.

Svaly vs. tuk

Myšlenka přibírání, aby jsme vypadali lépe, se může zdát idiotská. Ale mluvíme o získání svalové hmoty, ne tuku, a zde je ten velký rozdíl. Sval je hustší než tělesný tuk takže 5 kg svalů vypadá úplně jinak než 5 kg tuku. A ten nový sval vyvolá, že vypadáme mnohem lépe.

Správným tréninkem přidávání svalů změníte, jak vypadá vaše tělo a jak vám sedne vaše oblečení. Většina lidí, kteří získávají svaly, říkají, že jejich oblečení jim lépe sedí. Jejich tělesná hmotnost se může zvyšovat, ale ztrácejí dostatek tuku a tak se pohodlně vejdou do menších rozměrů oblečení.

Přiznávám, že když člověk přechází mentálně od ztráty k zisku, mohou se stát všechny druhy skvělých věcí. "Překonáním" se nejen zbavíte problémových partií, ale také zvyšujete vaši sílu, vytrvalost a sebevědomí.

Často slýchám: "Ale pokud se přestanu vážit, jak zjistím svůj pokrok"?

Zaměřte se na to, zda máte ze dne na den více energie a jak se cítíte celkově po těle, oproti předchozímu týdnu. Je to vaše silové cvičení, které vám dodává sebedůvěru? Jak moc jsem ve stresu? Jak my sedí oblečení? To jsou mnohem lepší indikátory pokroku, než kolik kilogramů vážíte.

Co strava?

Nemusíte jít do extrému, ale věnujte pozornost vaší výživě. Jezte potravu ze správných zdrojů, nepoužívejte extrémně zpracované potraviny a zároveň zvyšte příjem bílkovin, zdravých tuků (nejen pro srdce), ovoce a zeleniny.

Když se snažím uklidnit, zaměřuji se na to co jím. Ale to neznamená že se budu vyhýbat sacharidům a tukům.

Místo toho abych se soustředil na "jak málo můžu jíst", je lepší se ujistit, že jím hodně pro to, abych mohl plnit svůj trénink, abych vytvořil více svalů a tím spálil více tuku.

"Vaše tělo funguje lépe, když je správně poháněno". Jednoduchý fakt je, že potřebujete dobrou výživu pro to aby podpořila růst svalů.