Pijte své jídlo

Ten kdo potřebuje 305 gramů bílkovin a 1 100 gramů sacharidů denně aby nabral svalovou hmotu to tak stejně dělá. A vy můžete přijmout jeho strategii.

Pijte své jídlo_HIGHPROTEIN_článek

Pokud se snažíte budovat svaly, budete potřebovat další kalorie. A co víc, budete potřebovat kvalitní kalorie ve správný čas, abyste maximalizovali zisky. Řešení? Pijte jídlo a pijte jej ve správný čas. Zde je důvod proč.

Výživa tréninku

To co konzumujete kolem tréninku, je nejdůležitější výživou kolem dne, ať už se snažíte nabrat svalovou hmotu nebo spálit tuk. Kolem tréninku chceme konzumovat to, co můžeme absorbovat nejsnadněji a nejrychleji. To je důvod, proč tuhé potraviny nejsou obecně ideální.

Pokud se tedy snažíte vybudovat svaly, pak asi 60 - 90 minut před tréninkem použijte 1 odměrku High 80™ CFM Whey Protein. Protein kombinujte s vaječnými bílky, ovesnými vločkami, kešu oříšky (použijte klidně i jiné oříšky).

Upravte tento proteinový koktejl a množství látek, které jste do něj vložily podle svého cíle. Hoďte to vše do mixéru (někdy dávám i trochu ledu, podle počasí a nálady) a dostanete skvělé před-tréninkové jídlo, které uděláte za pár minut, další minutu jej pijete a jste připraveni na výkon.

Během tréninku se nebojte použít Nano 99™ BCAA 2:1:1, které ochrání vaše svaly.

Po tréninku pak máme napořadu Regener™ Matrix, asi 15 - 30 minut po. Ten podpoří vši regeneraci a připraví vás na další trénink.

Získejte výživu s nejlepším načasováním a nejlepší absorpcí, jakou můžete dostat.

Užívejte si proteinové koktejly

Tekuté pokrmy znemožňují vynechávat jídlo nebo jíst nějaké hrůzy. V rušném dni je snadné vytáhnout šejkr a protřepat si koktejl. Chytrým koktejlem můžete zabránit tomu, abyste dostali rychlé občerstvení a nepřeskočili jídlo. Pokud vynecháte jídlo a vrátíte se z práce unavení, může vás přemoci pokušení, dát si nekvalitní jídlo. Takže proteinový koktejl je jako vaše "zdravotní pojištění".

Je snadné získat více kalorií, pokud budete potřebovat. Když jsem se snažil být co největší, jedl jsem 8 jídel denně abych splnil množství kalorií. Jenom myšlenka na jídlo, že budu muset jíst více rýže nebo brambor mě pomalu dusila. Kdo chce jíst super-čistě 8x denně? Koktejly mě zachraňují.

Přizpůsobte si je podle potřeby, ale pamatujte na jednu obecnou myšlenku: Pro pohodlí a zajištění správné množství kvalitních živin na budování pořádných přírůstků se nebojte pít koktejly několikrát denně.