Dvoudenní pravidlo

Jak dlouho musíte počkat, než můžete znovu trénovat stejnou svalovou skupinu? Ne tak dlouho, jak si myslíte. Zde je důvod.

Dvoudenní pravidlo_HIGHPROTEIN_článek

Frekvence tréninku

U většiny lidí se většina svalů plně zotaví a připraví za dva dny. Což znamená, že pokud budete čekat déle, než znovu zasáhnete určitý sval, ztrácíte pódium.

Není to tak, že (kdo trénuje každou svalovou skupinu jednou týdně) neroste. Jen to, že stane se co udělá.

Nesrovnávejte se s Big Ramym nebo někým podobně obrovským, to je na jinou debatu. My ostatní potřebujeme dva dny, dokud nejsme připraveni znovu zasáhnout sval a pokud to neuděláme, začneme ztrácet naše tvrdě vydřené zisky.

Přemýšlejme o tom takto: Čím větší je sval, tím více se zničí během tréninku a o to déle bude trvat, než se uzdraví. Pravděpodobně už intuitivně víte, že váš biceps se zotaví rychleji než třeba hamstringy.

V takovém případě bychom měli trénovat své větší svalové skupiny (nohy, záda, hrudník), 2 - 3 x týdně a menší svaly (téměř vše ostatní) 3 - 4 týdně.

Teď už jen najít na to všechno čas a sponzora :)