Chcete být větší, zesilte

Určitě chápete postupné přetížení, ale opravdu ho používáte? Koukejte na tohle.

Chcete být větší, zesilte_HIGHPROTEIN_článek

Pokud se nepodaří vynutit postupné přetížení, všechno, co děláte, je ztrátou času.

Je dané, že potřebujeme určité množství svalů, aby zvedlo určité množství váhy. Funny, jak to funguje, že? Ano, vím, že začátečníci, se mohou mnohem rychleji rozvíjet, že vyvíjejí neutrální aspekty silné produkce, ale jakmile jste za novým stupněm, nebudete větší, dokud a pokud nebudete silnější.

Většina z nás již chápe zásadu progresivního přetížení, ale všichni jsme náchylní k podcenění jeho významu v reálném světě, zvláště když tyto váhy ztěžknou.

Často si myslíme, že postupujeme, když ne. Ohlédněte se zpět na svůj trénink, zda se váhy např. pro sady 10 - 12 opakování zlepšily v klíčových cvicích v posledních měsících. Pokud tomu tak není, nevytvořili jste znatelné zatížení.

Když se vaše čísla mění, získáváte informace, abyste věděli, že vaše měřítka se posouvají. Řekněme to třeba takhle: "Tvrdý a jednoduchý je klíč k velkému a silnému."