2 způsoby zvládnutí mind-muscle spojení

Zvyšte váš potenciál růstu s vnitřním zaměřením pozornosti. Zde je návod jak na to.

2 způsoby zvládnutí mind-muscle spojení_HIGHPROTEIN_článek

Kulturisté vždy mluvili o významu spojení mysli a svalů. Je to variace myšlenky "vnitřního zaměření pozornosti", která vychází z oblasti motorického učení. Je to proces aktivního přemýšlení o cílových svalech během tréninku a pak pocit, že to funguje v plném rozsahu pohybu.

Podle teorie tato strategie maximalizuje stimulaci svalů, na které se snažíte zaměřit a zároveň snižuje zapojení sekundárních svalových skupin.

Existuje mnoho studií, které potvrdily, že spojení mozku a svalu ve skutečnosti zvyšuje aktivaci cílového svalu (měřeno EMG = elektromyografií). Až donedávna nebyly provedeny žádné studie, které by zkoumaly, zda přijetí vazby mezi myslí a svaly má skutečně příznivý vliv na růst.

Nová studie

Studie od Schoenfelda et al. zkoumala 30 vysokoškoláků, kteří prováděli 4 série po 8 - 12 opakováních 3x týdně. Jednu skupina byla cvičena se zaměřením na techniku spojení mysli a svalů. Druhá skupina byla koučována bez spojení mysli a svalů.

Po 8 týdnech měli pacienti, kteří používali spojení mysli a svalů, téměř dvojnásobný nárůst bicepsu ve srovnání s těmi, kteří na toto spojení nemysleli.

2 způsoby jak na to

Existují dva hlavní způsoby, které vám pomohou zlepšit spojení mysli a svalů"

  1. Pózování: bez ohledu na to, zda se chystáte postavit na prkna, cvičte zatínání určité části těla, kterou chcete budovat.
  2. Zrcadla: Sledování svalové práce vám pomůže vytvořit spojení mysli a svalu (Já si třeba dávám prst a vrcholek bicepsu, abych zatínal k tomuto prstu)