5 největších keto chyb

Jdete správnou cestou při Vaší ketogenní dietě?  Pokud máte potíže, zde jsou nejpravděpodobnější vysvětlení a řešení.

Když je vše správně, může mít ketogenní dieta výhody. Přívrženci mluví o tom, že tuk mizí z jejich těla, roste energetická hladina, duševní jasnost, a široká škála přínosů pro zdraví, kterou vědci teprve začínají hlouběji zkoumat.

Ale je jasné, že tato strava, možná víc než kterákoliv jiná, může být mylná! Překvapivě, viník není vždy je "mnoho sacharidů". Zde je pět keto chyb, kterým je dobré se vyhnout.

1. Netrpělivost s přizpůsobením

Než skočíte do keto diety, musíte něco pochopit. Žijete se sacharidy celý svůj život. Teď žádáte tělo, aby zcela změnilo metabolismus a začalo používat tuky jako energii místo sacharidů.

Během této doby pravděpodobně pocítíte některé účinky vysazení sacharidů, obecně známé jako "keto chřipka". potřebujete zůstat oddaní. Existují způsoby, jak minimalizovat keto chřipku a to i v případě, že ji nemůžete zcela vyloučit. Vydržte, chřipka přejde a najednou jste v ketóze. a budete se citít lépe, než když jste začali.

Přizpůsobení tuku je proces týdnů, ne jen dní. Většina lidí potřebuje 3 - 4 týdny k dosažení maximální adaptace na spalování tuků.

2. Nedostatek dostatečného tuku

Nejlepší způsob, jak přemýšlet o keto, je to, že to není prostě nízkokalorická strava - je to strava s vysokým obsahem tuku. Jistě, nebudete jíst hodně sacharidů, ale je důležité, aby jste změnili svůj způsob myšlení z jednoho "vyhýbat se sacharidům" na prosté "získat dostatek tuků".

Nejméně 75 % Vašich kalorií musí pocházet z tuku, jako jsou vejce, slanina, klobása, avokádo, oleje, kokosové oleje a máslo. Musíte tyto věci hlídat. Mentálně to není to, na co jsme zvyklí. Jsme zvyklí na vyhýbání se tukům! Najednou se podíváte do nákupního košíku a nemáte tak nic než tuky.

To je dobrá věc. Tuk je Váš nový energetický zdroj. Už neběžíte na sacharidech. Potřebujete tuk. Pokud nedostanete dostatek tuku, Vaše energetická hladina se sníží a skončíte s ukončením této stravy.

3. Jíst příliš mnoho bílkovin

Různí lidé dokáží zpracovat různé množství bílkovin, jakmile budou skutečně přizpůsobeni ketogenní dietě. Ale v raných fázích je lepší být v bezpečí, než litovat. Co se stane, když spotřebujete příliš mnoho bílkovin na tuto dietu, je proces nazvaný glukoneogeneze. V podstatě Vaše tělo bude tyto bílkoviny brát jako sacharidy a přemění je na glukózu. To Vás vyvede z ketózy.

Je velmi důležité, aby jste si vybrali potraviny s vysokým obsahem tuku a s nízkým obsahem bílkovin. Nebudete jíst kuře nebo tuňáka! Když půjdete do obchodu, koupíte tučné hovězí maso, nikoliv krůtí. Chcete aby jen 20 % kalorií pocházelo z bílkovin.

4. Nedostatečné množství elektrolytů

Elektrolyty jsou důležité bez ohledu na to, jak jíte, ale jsou naprosto kritické v této stravě. Ve skutečnosti bych řekl, že jsou číslo jedna, proč většina lidí skončí. Pokud nemáte dostatek sodíku, hořčíku a draslíku ve Vaší stravě, zažijete bolesti hlavy, únavu, zácpu, letargii - jinými slovy, všechny příznaky tzv. "keto chřipky".

Proč se to děje? Jedním z nich je inzulín, který je hormonem říkající ledvinám, aby uchovával sodík. Když potlačíte inzulín, ledviny začnou vyplavovat sodík z Vašeho těla, obzvláště když trénujete. Je zásadní, aby jste nahradili tento sodík solí z Vašeho jídla, jíst slané jídlo a jeden z mých oblíbených triků, pití kuřecího vývaru.

Draslík je také hlavní elektrolyt, který se používá ve všech různých typech svalových kontrakcí a vašich hlavních orgánech. Aby jste zajistili dostatek draslíku, můžete jíst hodně listové zeleniny a avokáda. Upřímně doporučuji jíst 1 - 2 celá avokáda denně. Tyto tukové bomby mohou být Vaším nejlepším přítelem.

Nakonec hořčík, který se používá téměř v každém chemickém procesu ve Vašem těle. Hořčík můžete získat z ořechů a semen jako jsou vlašské ořechy, mandle, pistácie, pekanová a dýňová semínky, které jsou všechny v programu keto. Ale také doporučuji, aby většina lidí užívala další hořčík v doplňkové formě.

5. Jíst skryté sacharidy

Poslouchejte! Pouze 5 % Vašich kalorií pochází ze sacharidů. Zde není místo pro chyby! Musíte jíst hodně listové zeleniny, ořechů a semen, ale také musíte dbát a skryté cukry, které jsou ve zpracovaných potravinách.

Potravinářské společnosti se staly profesionály při skrývání sacharidů v potravinách. Chtějí, aby jste byli závislí na sacharidech. To je to, co řídí jejich zisky! Takže musíte být Vaším vlastním nejlepším avokádem a stát se odborníkem na čtení etiket.

Když něco koupíte, zjistíte, kolik sacharidů obsahují podle výživových hodnot, ale stejně důležitý je seznam složek, aby jste zjistili, zda neuvidíte jiná jména cukrů. Některé z nich zahrnují sacharózu, fruktózu, kukuřičný sirup, laktózu, ječný slad, dextrózu, rýžový sirup, maltózu, agáve, melasu, třtinovou šťávu, ovocnou šťávu, med a sladový sirup. To jsou ty velké, ale určitě ne jediné. pokud máte pochybnosti, nekupujte je!

Když je správně provedena, může bát ketogenní strava účinná, jak fyzicky tak psychicky. Takže to udělejte, ale pouze pokud jste ochotní to udělat správně.