Dvě pravdy o tréninku

Chcete-li zůstat motivovaní v tělocvičně, musíte znát pravdu o tréninku a pokroku. Ve skutečnosti musíte znát dvě pravdy.

Dvě pravdy o tréninku_HIGHPROTEIN_článek

Společný jmenovatel

Je mi jedno, jakou metodu tréninku používáte, jak cvičíte nebo jakou dietu držíte.

Společným jmenovatelem není metoda, ale Vy. Může to vypadat jako hořká pilulka, která se má spolknout, ale je to tak: Máte plnou kontrolu nad Vaší konzistencí a tréninkovou etikou. Nic to nestojí a nikdo Vám ji nemůže vzít.

První pravda

Jakmile se stanete více zkušenými, budete muset makat více a více pro menší zisk. Začátečník může každý týden přidat 10 kilogramů na dřepu, ale po 10 letech budete nadšení za 10 kilo ročně.

Všechny tyto formy biologické adaptace se řídí tímto vzorem. Čím blíže se dostanete ke genetickému stropu, tím pomalejší je adaptace. Vycházím z tohoto bodu, abych Vás upozornil na skutečnost, že je to v určitém okamžiku nevyhnutelné. Neznamená to, že používáte nesprávné metody, a neznamená to, že děláte něco špatného.

Druhá pravda

Dokonce i ty nejlepší metody vyžadují konzistentní tvrdou práci. I když najdete svůj "dokonalý" program, stravy nebo cvičení, nebude pracovat pro Vás bez tvrdé a důsledné práce. Každý program Vám něco dá, když po něm jdete dost tvrdě.

Trapte se méně programem a zajímejte se více o svou tréninkovou etiku!