5 věcí, které brzdí Váš pokrok v posilování!

Neexistuje žádný zdánlivě oprávněný důvod, který se objeví a buď Vám brání se dostat do posilovny nebo Vám brání tvrdě trénovat, když jste tam! Je to všechno o tom, aby jste se soustředili na své cíle a neumožnili sobě něco šidit (u činek to stejně nejde a vše se časem projeví).

1. Obětujete vše pro jiné lidi

Zde je spousta tlaku, ovlivňování, tak trávíte spoustu času přemýšlením: děti, práce, rodina, přátele. Musíme udělat vše, co musíme udělat, ale co musíte udělat pro sebe? Podívejte se hluboko do zrcadla a zeptejte se čeho by jste chtěli dosáhnout každý den? Zjistěte, co to je, pak se ujistěte, že si dáte čas, který potřebujete!

2. Nedržíte jídelníček

"Jim docela dobře" říkáte. "Má strava je docela dobrá, z větší části." To to neřeší. Mluvíme o palivu, které Vaše tělo potřebuje k výkonu na svému vrcholu. Nenechte svou dietu nedotaženou. Připravte si jídlo dopředu, nakupujte včas, dodržujte plán úspěchu.

3. Nesledujete plán

Cvičíte, ale nedodržujete jídelníček. Selhání! Cvičíte, ale nerespektujete odpočinek. Selhání! Cvičíte, ale zanedbáváte intenzitu. Selhání! Hodně práce jde na budování dobrého cvičebního plánu. Ukažte to a respektujte jej přesně, aby jste mohli pokračovat v postupu.

4. Neumíte spát

Pokud nedostanete dostatek spánku, nebudete mít dostatek energie, aby jste zvládli den - fyzicky i psychicky. Získejte aspoň šest, sedm hodin spánku. To Vám dá sílu říkat "ne" k podvádění jídelníčku a chuť říkat "ano" aby jste zvládli vše, co máte v tréninku.

5. Porovnáváte se s mediálními modely

Tito lidé dostávají zaplaceno, aby vypadali specificky. Fotografové budou mít 25 různých snímků, aby získali ten, který pracuje pro ně. Je to bláznivé, ale když se podíváte na některé z těchto obrázků, jen si řeknete, že "takto jsem nemohl nikdy vypadat." Takže, když prohlížíte vlastní fotografie, neočekávejte dokonalost. Dělejte to nejlepší a buďte spokojení s tím, kdo jste.

"Pokud vydržíte, překonáte nejen sami sebe!"

Pavel Kučera